3 põhjust, miks valida Bebo!

 
Säästa aega!
  • Bebo otsib parimat hinda neljast e-poest: Selver, Prisma, Rimi ja Barbora. Mõne hetkega on ostukorv valmis ja säästad 30 minutit.
Säästa raha!
  • Bebo jälgib hindu ja aitab säästa keskmiselt 15,7%. Kui kulutate toidule 300 eurot kuus, säästate Beboga keskmiselt 47 eurot.
Kõik ühes lahendus!
  • Bebo teeb ostlemise veelgi lihtsamaks. Saada oma tellimus ühte või mitmesse e-poodi ilma lisavaevata. 

Meie plaanid

🌟 Kiire Valik
Automaatne ostukorv

Leiab soodsaima ostukorvi ja saadab tooted e-poe ostukorvi. 

Tasuta
💸 PARIM VALIK
Virtuaalne abiline

Personaalne ostukogemus just sulle!

2 € kuus

Ostukorvis tooted, mida saab osta vähemalt kahest kohast: Vaata ja säästa!

Kuidas saame abiks olla?

Mis on Bebo ja kuidas see töötab?

Bebo on platvorm, mis võimaldab teil lisada oma ostukorvi toidukaupu ja leida nende jaoks soodsaima hinna, arvestades kampaania- ja soodushindu. Loe lisaks

Kuidas luua Bebos konto?

Bebo konto loomiseks minge veebisaidile ja klõpsake nuppu "Loo konto" . Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid, sisestades nime, oma e-posti aadressi, looge parool ja täitke muud nõutavad väljad. Samuti on võimalik registreeruda ja sisse logida Google'i kontoga. Ennem registreerimist palun nõustuda teenusetingimustega.

Kuidas saan sisse logida Bebo keskkonda?

Bebo keskkonda sisse logimiseks vajutage nuppu "Logi sisse". Järgige ekraanil kuvatavaid juhiseid, sisestades oma e-posti aadressi, looge parool. Samuti on võimalik sisse logida Google'i kontoga.

Miks Bebo küsib minult e-poe kontoinfot ja kuidas tagatakse minu andmete turvalisus?

Bebo eesmärk on muuta teie ostukogemus kiiremaks ja mugavamaks. See võimaldab meil saata teie valitud tooted otse soovitud e-poe ostukorvi, et saaksite sujuvalt liikuda tehingusse. Meie jaoks on oluline tagada teie andmete turvalisus mitmete kõrgtasemeliste turvameetoditega. Loe lisaks

Kuidas kustutada kõikide oma jagatud e-poodide konto andmed?

Logige sisse Bebo keskkonda, liikuge "Minu konto" sektsiooni. Seejärel vajutage "E-poodide info" peale ja kerige lehekülje lõppu, kust leiate nupu konto andmete kustutamiseks.

Millised on erinevad Bebo makse plaanid?

Automaatne ostukorv: Kõiki digitaalse ostlemise põhifunktsioone ühes kohas. Võimaldab sorteerida tooteid hinna järgi, lisada ostukorvi ning leida parim hind. Sobib neile, kes eelistavad lihtsat, kuid tõhusat ostukogemust. Lisaks saadab see teie valitud tooted automaatselt sihtpoe ostukorvi, optimeerides ostuprotsessi.

Virtuaalne Assistent: Pakub revolutsioonilist ostukogemust. Lisaks eelnevalt mainitud funktsioonidele jälgib see sooduspakkumisi, saadab ostukorve otse e-poodi ja palju muud. Parim valik neile, kes soovivad maksimaalselt isikupärastatud ostukogemust.

Uurige rohkem meie erinevate makseplaanide kohta: Loe lisaks

Kuidas kustutada oma Bebo konto?

Logige sisse Bebo keskkonda. Liikuge "Minu konto" sektsiooni ja seejärel "Kasutaja info" sektsiooni. Kerige lehekülje lõppu, kus leiate nupu oma Bebo konto kustutamiseks. Enne konto kustutamist oleksime tänulikud, kui jätaksite meile tagasisidet. Kahju on teid kaotada ja loodame, et naasete meie juurde tulevikus.

Milliseid isikuandmeid Bebo kogub ja kuidas neid kasutatakse?

BeboTech OÜ kogub erinevaid isikuandmeid, sealhulgas kontaktandmeid (nt e-posti aadress, telefoninumber), tehnilisi andmeid (nt IP-aadress, küpsiste andmed) ja veebisaidi kasutamise andmeid. Neid andmeid kasutatakse veebisaidi toimimise, kasutajakonto haldamise, kasutajate nõustamise, turundustegevuste analüüsi eesmärgil. Lisateavet selle kohta, kuidas ja miks me teie isikuandmeid kogume ja kasutame, leiate meie privaatsuspoliitikast.

Kuidas Bebo leiab minu toidukaupadele soodsaima hinna?

Bebo leiab teie toidukaupadele soodsaima hinna, analüüsides erinevate kaupluste hinnainfot, kampaaniaid ja soodustusi. Oleme samuti sobitanud samad tooted erinevate e-poodide vahel kasutades masinaõppe mudeleid.

Kui tihti uuendatakse toodete hindasid?

Kõikide toodete hindasid värskendatakse igapäevaselt. Bebo uuendab hindu kui e-poed muudavad hindu. Lisaks kontrollib Bebo hindu ka siis, kui olete tooted oma ostukorvi lisanud.

Kas Bebos saan salvestada oma lemmiktooteid?

Bebos on plaanis pakkuda võimalust salvestada oma lemmiktooteid tulevastes uuendustes.

Milliseid kauplusi Bebo jälgib?

Bebo jälgib Selveri, Rimi, Barbora, Prisma ja Kaupmehe hindu. Plaanime lähitulevikus nimekirja veel kauplusi lisada.

Kas saan näha, millised tooted on müügil konkreetses poes?

Kaupluse põhiste toodete vaatamiseks, mis on müügil teatud poes, valige Bebos filter "müügil poes." See funktsioon on saadaval ainult meie Virtuaalse abilise plaaniga. Täpsemaks informatsiooniks ja näpunäideteks kuidas oma ostukogemust paremaks muuta, lugege meie blogi postitust.

Kas Bebol on mobiilirakendus? Kui jah, siis milliseid seadmeid see toetab?

Bebol ei ole hetkel mobiilirakendust, kuna meie süsteem on brauseripõhine. Siiski töötame igapäevaselt selle nimel, et pakkuda teile parimat kogemust. Kui tulevikus otsustame rakenduse välja tuua, toetab see tavaliselt nii Android- kui ka iOS-seadmeid.

Kuidas võrrelda Bebos erinevate kaupluste hindu?

Bebo abil saate hõlpsasti võrrelda erinevate kaupluste hindu. Alustage toodete lisamisest ostukorvi ja Bebo näitab teile hindade erinevusi. Pärast vajutage "poodi valima" ning Bebo arvutab välja kõige soodsama ostu võimaluse. Kohandage oma ostukorvi, eemaldades ebasoovitavad kauplused ja järgige Bebo soovitust kõige soodsama ostukorvi valikuks. Lisateavet leiate siit: Loe lisaks.

Kas saan kohandada oma eelistusi, näiteks kaupluse asukohta või toitumispiiranguid?

Bebo keskkonnas saate valida, millistele e-poodide kontodele annate meile juurdepääsu. Mis puutub toitumispiirangutesse, siis meie meeskond töötab selle kallal ja see funktsioon lisatakse tulevikus.

Kas saan jagada oma ostunimekirja või lemmiktooteid sõprade või perega?

Esimese versiooniga me seda funktsionaalsust ei paku, kuid plaanime selle tulevikus lisada.

Kuidas ma saan muuta juba ostukorvis olevaid tooteid?

Ostukorvis olevate toodete muutmiseks minge ostukorvi vaatesse. Seal näete nimekirja kõigist toodetest, mis te olete lisanud. Iga toote kõrval on valikud koguse muutmiseks, toote eemaldamiseks ja terve ostukorvi eemaldamiseks.

Kuidas teatada Bebole ebatäpsetest hindadest?

Kui märkate ebatäpseid hindu või puuduvaid tooteid, palun andke meile teada, kasutades Bebo veebisaidil olevat tagasiside vormi. Selgitage probleemi, lisades olulise info, nagu toote nimi ning hinnad nii e-kaupluses kui ka meie keskkonnas. Oleme pühendunud pakkuma täpset hinnateavet, mistõttu kontrollime hindu iga päev ja iga kord, kui toode lisatakse ostukorvi. Lisaks jälgime aktiivselt e-poodide hinnamuudatusi, tagamaks andmete ajakohasust.

Kas Bebo süsteemis on joogi hinnad koos taaraga?

Jah, Bebo süsteemis kuvatakse toodete hinnad koos taaraga. Kuna mõned poed kuvavad hinnad koos taaraga ja mõned ilma, siis oleme otsustanud standardiseerida hinna informatsiooni ning kuvada kõikide toodete hinnad koos taaraga. Meie arvates peaks toote kogumaksumus olema esitatud koos kõigi kuludega, et pakkuda klientidele selget ja ühtset hinnainfot esimesel pilgul. See aitab vältida segadust ja tagab, et klientidel oleks kohe alguses selge ettekujutus toote tegelikust maksumusest.

Kuidas Bebo tagab hindade usaldusväärsuse ja täpsuse?

Bebo tagab hindade usaldusväärsuse ja täpsuse mitmel viisil. Esiteks uuendame hindu iga päev, et tagada kõige ajakohasem teave. Teiseks, kui e-pood muudab oma hindu, siis uuendame need kohe meie süsteemis. Lisaks, kui olete lisanud tooteid oma ostukorvi, kontrollime hindu veelkord, et tagada teile kõige täpsem hind. Need protsessid aitavad tagada, et te saate alati kõige usaldusväärsemat ja ajakohast hinnateavet.

Kus piirkonnas Bebot kasutada saab?

Bebo on kasutamiseks mõeldud ainult Eesti piires, kuhu tarnivad jaekaubanduse e-poed.

Kuidas võtta ühendust Bebo klienditoe osakonnaga, kui mul on probleeme või küsimusi?

Kui teil on probleeme või küsimusi, palun kasutage Bebo veebisaidil olevat kontaktvormi. Kirjeldage oma muret võimalikult selgelt ja üksikasjalikult, et saaksime teid parimal võimalikul viisil aidata.

Kas saan saada teavitusi uute allahindluste või pakkumiste kohta minu ostukorvis või lemmikute loendis olevatele toodetele?

Bebo plaanib pakkuda teavitusi uute allahindluste või pakkumiste kohta teie ostukorvis või lemmikute loendis olevatele toodetele tulevastes uuendustes.

Kas Bebo pakub kullerteenust?

Ei, Bebo ei tarni kaupu. Loe Lisaks: Kuidas Bebo töötab.

Kas Bebo keskkonnas on võimalik kaupade eest maksta?

Ei, maksmine toimub tellitava e-poe kodulehel. Bebos maksate ainult Bebo teenuse eest.

Kas Bebo kasutab isikupõhiseid analüütilisi andmemudeleid personaalsete ostusoovituste tegemiseks?

Jah, Bebo kasutab isikupõhiseid analüütilisi andmemudeleid personaalsete ostusoovituste tegemiseks. Neid mudeleid kasutatakse selleks, et analüüsida teie ostumustreid ja eelistusi, et pakkuda teile kõige asjakohasemaid soovitusi. See võimaldab meil pakkuda teile paremat ostukogemust, aidates teil leida tooteid, mis teile tõenäoliselt meeldivad. Loe lisaks

Kuidas Bebo säästu arvutab?

Bebo säästu arvutatakse iga toote kohta, võttes vahe kõrgema ja madalama hinna vahel ning korrutades selle toodete kogusega ostunimekirjas. Näiteks, kui teie ostunimekirjas on toode, mille tavaline hind on 5 eurot, kuid Bebo leidis selle sama toote 3 euroga, siis säästsite iga selle toote pealt 2 eurot. Kui teil on ostunimekirjas 10 sellist toodet, siis teie kogusääst on 20 eurot. Loe lisaks

Kas säästu arvutamisel arvestatakse trasnpordi ja pakke kuludega?

Bebo säästu arvestamisel arvestab pakkekuludega, kuid mitte transpordikuludega, kuna need kajastuvad sageli eraldi teenusena. Siiski otsib Bebo alati parimat pakkumist, võttes arvesse e-poodide eripakkumisi, nagu tasuta kohaletoimetamine.

Kuidas saan Bebo platvormi ettepanekuid või soovitusi anda?

Kui soovite jagada ettepanekuid või soovitusi Bebo platvormi kohta, kasutage palun meie kontaktvormi. Kõik tagasiside on meile väga oluline ja aitab meil parendada meie teenuseid. Kirjeldage oma mõtteid võimalikult selgelt ja üksikasjalikult, et saaksime teie ettepanekuid tõhusalt kaaluda ja rakendada.

Mida me teeme, kui ostukorv on olnud avatud rohkem kui 24 tundi ja selle aja jooksul on toode e-poest kadunud? Ja mida me teeme, kui toode tuleb vahepeal tagasi lattu?

Kui ostukorv on olnud avatud rohkem kui 24 tundi ja toode on järgmise uuenduse ajal e-poest kadunud, siis me eemaldame selle ostukorvist. Kui toode aga vahepeal tagasi lattu saabub ja hind muutub taas aktiivseks, me ise toodet ostukorvi tagasi ei lisa.

Kus saan lugeda teenusetingimuste kohta?

Teenuse tingimusi saate lugeda -Teenusetingimused.