Tere tulemast Bebo kogukonda!

Mis on Bebo ja kuidas see aitab teil säästa? 

Viimase aasta jooksul on toidukaupade hinnad Eestis oluliselt tõusnud. See on põhjustanud muret paljude perede jaoks, kes otsivad viise, kuidas oma igakuiseid kulusid vähendada. Selles keerulises majanduskeskkonnas sündis Bebo idee. Siim Brazier märkas, kuidas pered kulutavad liigselt aega erinevate pakkumiste ja hindade võrdlemisele, seega otsustas ta luua platvormi, mis teeks selle töö neile lihtsamaks.

 

Miks Bebo eristub teistest e-poodidest?

 Erinevalt tavalistest e-poodidest, Bebo automaatselt analüüsib hindu mitmetes kauplustes, pakkudes teile parimat hinda. Meie süsteem uueneb pidevalt, et pakkuda teile parimaid ja kõige värskemaid pakkumisi, aidates keskmiselt säästa 15,7% teie ostudelt. Praegu on Bebo platvormil esindatud neli suurt e-poodi: Selver, Prisma, Rimi ja Barbora, kuid meie eesmärk on lähitulevikus veelgi laieneda.

 

Bebo – rohkem kui lihtsalt e-pood!

Bebo ei ole lihtsalt e-pood. See on loodud selleks, et olla teie kõrval igal sammul ostuprotsessis, alates esimesest huvi tekitamisest kuni lõpliku otsuseni. Bebo ei ole platvorm, kust leida kauba hinnainfot. See on teie isiklik ostuassistent, kes juhendab, nõustab ja aitab teil teha teadlikke, säästlikke ja kaalutletud otsuseid, tagades, et iga ost on teie jaoks parim valik. Siim Brazier ja Bebo meeskond on pühendanud aega ja energiat, et tagada Bebo kasutajatele mitte ainult mugav ostukogemus, vaid ka tõeliselt personaalne ja abistav lähenemine igas ostuetapis.

 

Kuidas Bebo sündis? 

BeboTech alustas tegevust 2022. aastal. Siim Brazier mõistis, et teekond ideest teostuseni pole olnud lihtne. Vaadates läbi mitmeid ideid, tundus just Bebo erilisena. See ei pakkunud mitte ainult lahendust reaalsele probleemile, vaid aitas ka inimestel oma igapäevaelu lihtsustada. Siim pühendas end sügavalt, et mõista tarbijate vajadusi ja otsida parimaid lahendusi. 2023. aasta veebruaris viis ta läbi põhjaliku eeluuringu, et mõista, kuidas inimesed ostlevad ja millised on nende peamised väljakutsed. Sellest teadmisest inspireerituna loodi Bebo platvorm.

 

Mis väärtust Bebo pakub?

Bebo eesmärk on muuta ostlemise protsess automaatsemaks. Me tahame, et te tunneksite end turvaliselt ja mugavalt, teades, et saate parima hinnaga tooteid. Bebo väärtuseks on säästetud aeg, vähem stressi, suurepärased pakkumised ja kõik vajalik ühes kohas.

 

Meie visioon tulevikuks: 

Bebo visioon on saada rohkemaks kui lihtsalt e-poodide võrdlusplatvormiks. Me näeme ennast kui innovaatilist tehnoloogiaettevõtet, mis on pühendunud tarbijate elu parandamisele. Tulevikus plaanime laiendada oma teenuseid, lisades isikupärastatud ostunõustamise, tervislike toitumisharjumuste soovitused ja jätkusuutlikke valikuid. Samuti soovime laieneda rahvusvaheliselt, et aidata peredel üle kogu maailma teha paremaid ja teadlikumaid ostuotsuseid. Meie unistus on muuta ostlemine mitte ainult mugavaks ja ökonoomseks, vaid ka harivaks ja vastutustundlikuks kogemuseks.

 

Kui soovite säästa aega ja raha, on Bebo teie jaoks. Me oleme pühendunud sellele, et tuua teieni parimad pakkumised ja muuta ostlemine lihtsamaks ja tõhusamaks. Liitu meie kogukonnaga ja avasta Bebo eelised ise.